Vydělávejte s námi na pivu!

Už jste slyšeli, že Češi jsou na prvním místě na světě v konzumaci piva?

Toto je seznam států světa seřazený dle průměrné spotřeby piva na osobu.

spotřeba piva

Češi jsou známí svojí láskou k tomuto zlatavému moku. Domácí-pivotéka.cz nabízí pivo desítek malých a středních, poctivých pivovarů z Čech a Moravy. Žádná "europiva", ale kvalitní piva, která uspokojí chuťové buňky a nabídnou opravdový požitek. Tak proč by jste na pivu nemohli dlouhodobě vydělávat i vy? Jak na to? 

Zapojte se do provizního programu prodeje piva!

Připravili jsme pro vás affiliate program. Díky tomuto systému dostanete provizi z každé objednávky, která bude uskutečněná na základě vašeho doporučení.

pivař

Nejen každý pivař ocení dárková balení piva, ať již jako dárek k narozeninám, k vánocům, ke Dni otců nebo prostě jen tak, na víkendovou "degustačku" s přáteli. Proto jsme se rozhodli dát na celou tuto kategorii 10% provizi.
Jinými slovy: Z každé objednávky, která bude uskutečněna na základě vašeho doporučení, máte 10% v kapse. 

Jak vydělávat na prodeji piva?

Registraci, detailní informace o provizích, ale i propagační materiály naleznete zde. Doporučujeme vám také si přečíst Nejčastější otázky a odpovědi a Obchodní podmínky

Pokud vám nebude cokoliv jasné nebo budete potřebovat s něčím pomoct, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám pomůžeme.

Dušan Souček
affiliate manager
Tel: +420 605 280 415
E-mail: affiliate@domaci-pivoteka.cz 

Petr Veselý
jednatel společnosti
Tel: +420 777 011 074
E-mail: info@domaci-pivoteka.cz

 

Pár tipů pro propagaci pivních dárků:

  • 21.1. Mezinárodní den objímání
  • 9.2. Den manželství
  • 14.2. Valentýn
  • 20.3. Světový den štěstí
  • 6.4. Zelený čtvrtek - zelené pivo
  • 30.4. Pálení čarodějnic
  • 6.5. Mezinárodní den proti dietám
  • 9.5. Den Matek
  • 20.6. Den otců
  • 25.6. Den námořníků
  • 6. 8. Mezinárodní den piva
  • 1.10. Den seniorů
  • 24.12. Vánoce
  • víkendová "degustačka" :)

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.  

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení